18 January 2013

The weekend is approaching...



... take good care of it!

16 comments:

  1. Mine started today and I am already looking after it well ;)

    ReplyDelete
  2. That picture of the woods makes me so happy! I love it. It looks so magical, like the faeries and sprites are just out of focus.

    ReplyDelete
  3. It looks like a fairytail!

    http://ihatele.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. The picture of the woods is beautiful! I looks so nice! I would like to take a walk there.

    ReplyDelete
  5. Hei Ulrika!
    Kan jeg spørre om hvilken størrelse du har på bildene dine på bloggen? Har problemer med at bildene mine blir "grynete" og uklare når de blir publisert på blogg. Du tar foresten helt nydelige bilder, og bloggen din er min absolutte favoritt - like no other :)

    Ingrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har ändrat om koderna på min blogg manuellt så att jag kan ha 600 px breda bilder. Jag sparar dom i 600 px och väljer sedan att ladda upp dom i orginalstorlek. Om du inte sparar ut bilden i rätt storlek från början utan låter blogger skala ner dom... ja då blir det oftast dåligt.

      Delete
  6. Alla dina bilder är helt fantastiska! Och dina illustrationer lika så! Det är något som gör de så himla underliga och mysiga och jag älskar det! Sättet då tecknar på är så unikt!
    En fråga bara, redigerar du dina bilder och i så fall, i vilket program? :)
    /wilma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Wilma!
      Jag redigerar allt i photoshop.

      Delete
  7. ÄLSKAR sista fotot. helt fantasktiskt. och så vill jag bara säga att din kalender är så himla fin! jag fick en av min pojkvän i julklapp och jag blir så glad av att se den. :)

    ReplyDelete
  8. ÅH ja älskar foto no 2 hur mycket som helst. Vill ju lägga mig där och sova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det var av en slump att jag såg stigen ner där, min pojkvän var redan påväg åt ett annat håll och så vände jag mig om och såg alla dom fantastiska färgerna i skogen bakom, det såg verkligen sagolikt ut!

      Delete
  9. That giant pretzel looks delicious!

    ReplyDelete
  10. God what a beautiful picture with the threes. Nice looking colors and beautyful light.

    ReplyDelete