24 November 2011

Reasons to visit the forest




These are the reasons, because it's really nice and pretty and cosy and great :)
What's happening to the sun btw? It's four and it feels like nine! Pitch black outside. The streetlights were just tuned on so they're all weak and still charging up and actually you can't see anything outside... if you lost your mitten it would be lost forever. Like in space. By a black hole.

I'm featured in the new issue of Monki magazine, I'm on page 50.
I've had some trouble getting the magazine in paper format (that is, it has been eaten by the postoffice), but new ones are on the way and if they arrive I'll show the interview on the blog.

7 comments:

  1. yes and we loooooved the article....Lea put her palm on your face..so it means she liked it tooooo <3

    ReplyDelete
  2. love forest so much! and throught your eyes are even more beautiful!

    ReplyDelete
  3. Jag vill bara säga tack för din fina blogg. Jag har haft en rätt tuff höst men finner verkligen tröst och inspiration i dina fotografier och illustrationer. Att försvinna i den här bloggen är nog den finaste dagdrömmen på länge. För det är precis vad det är. Dagdrömsmaterial. Att tänka på hästar, hav, skogar och rävar. Fast jag bor mitt i en stad. Och det betyder väldigt mycket för mig just nu.

    ReplyDelete
  4. Tess: Hej Lea! Tass tillbaka.

    Dennie: Thank you :)

    Åsa: vad underbart att du kan försvinna iväg genom bloggen! Det är precis det jag vill med mina bilder, att man ska få en varm mysig känsla i kroppen och försvinna i en saga. Hoppas du följer med under våren också :) Massa kramar

    ReplyDelete
  5. I'd love to visit the forest! Although I never have.

    ReplyDelete
  6. That third image is a perfect forest to me. Feels really Christmassy

    ReplyDelete