18 August 2011

Uli ♥ Louis




Well well well...what can I say? After two days with a dog I was so thankful for my little kitty Louis. I always japp about dogs being so great because they want to be with you ALL THE TIME. However, it turned out that all the time just might be a little too much time. I found myself feeling a tiny bit trapped. I still absolutely love dogs, but as for pets I think that cats might be more suitable for a person like me. Also, my boyfriend is a real cat-cuddler so we are thinking about getting a girly cat friend for dear Louis when we move in together one day.
With a little yoghurt I managed to get Louis on a picture today. Together with my two animals that I bought on the antique fair.

12 comments:

  1. i really like the photo! good job, nice blog! :)

    ReplyDelete
  2. I love all the animals here U! ;D

    ReplyDelete
  3. Oh, så vackert! Väldigt fina färger. Jag har en fråga angående skallarna-köpte du dem eller preparerade du dem själv`? Vackra grejer...

    ReplyDelete
  4. Hejsan Reda, jag hittade dom i en gammal byggnad i Italien. De hade väldigt lite kött/hud kvar på sig, så när jag kom hem så kokade jag dom ett tag och sedan lät jag dom ligga i väteperoxid... ett par timmar åt gången. Den ena är helt fin och vit nu..men den andra behöver nog kokas ännu längre. Jag vill bara inte behandla dom så att tänderna försvinner, för det är ju inge kul! Det ska räcka att koka dom, väteperoxiden rensar dom extra och bleker skelettet.

    ReplyDelete
  5. hahahha...Lollooooo...dar ser du....det ar det jag alltid sagt...livet ar mycket enklare med katt som gor sig eget shit hela dagen o skiter i sin egen lada ;). Jattefin bild...valdigt "hollandsk still life"...love it!!!

    ReplyDelete
  6. Haha! that is funny. I like cats because they are so aloof about you. Maybe doggies just love attention more.

    ReplyDelete
  7. Tess: Hihi jo men så är det! Man vill ju ha någon som kan ta hand om sig själv också, annars blir man ju en sån "personlig assistent" nästan!

    Jay: They sure do, but I guess that it differs depending on the breed too.

    ReplyDelete
  8. Uli, jag kan lova att det är annorlunda när det är ens egna hund. Jag känner likadant när jag är hundvakt.
    Det var Elisabeth som skötte stämpel kontakten så jag kan inte svara på din fråga tyvärr :)

    ReplyDelete
  9. Louis is a honey. What a charmer. I'm glad for the yoghurt working a treat.

    ReplyDelete
  10. Hihi, thank you gracia, and yes... he sure is sweet :)

    ReplyDelete