07 August 2010

Nature rottens


7 comments:

  1. åh najs!
    fan, den med humlorna blev ju asnajs! o flugan också, du vet ju att jag fascineras av insekter hehe

    jag gillade den översta också förresten. fin balans mellan vackra färger och föruttnelse.

    ReplyDelete
  2. Verkligen en vacker serie av blommor och insekter. Hittade en stor död trollslända på marken, ska jag se om den ligger kvar å ta med den hem? =P den var helt blå å fin fortfarande, kanske kan användas?
    Läste om uppkörningen rikitgt synd =/ men inte ge upp hoppet!
    Kommer tillbaka på tisdag så hade vart mys å träffa er damer å kanske baka en kaka?
    pussar å kramar

    ReplyDelete
  3. Ja vi måste träffas, Mina kommer imorgon kväll också, jag har känt stor brist av kvinnligt sällskap, framförallt behöver jag så klart få gråta ut och klaga ut för någon om körningen!!
    Ta absolut med trollsländan! Lägg den i en plastpåse och tryck ut luften. Mamma kom hit för någon vecka sedan med en död humla i en liten påse. Hon sa "Jag tänkte att du kanske ville ha den", och jag sa "Jo det vill jag nog".

    Snart blir det kaka :D

    ReplyDelete