12 June 2010

white horse



He looks so happy shaking his head doesn't he?
In just about one and a half week I'm going to TRY and get my drivers license, I don't even know what it's called in english, but you know - sit in the car with a dude/lady next to me and drive like a god and then get that card that will make me a little more cool?
So all you out there with drivers license, if you failed the first time - why did you fail? ( So I can prevent myself from failing with the same thing that is)

4 comments:

  1. In English it's…a driver's license

    ReplyDelete
  2. Jag kuggade första gången! För jag vände runt i ett sånt där parkeringsstopp vid en landsväg, där det i mitten av den började en helstreckad linje som jag överträdde! Det är ungefär lika grovt som att köra mot rödljus sa han! LYCKA TILL!

    ReplyDelete
  3. Japp, det är jag :) Alnarp har varit sjukt tufft och om jag ska vara ärlig så trivs jag inte jättebra. Det är mycket kemi och markfysik och sådant som jag inte alls tänkte mig att det skulle vara. Inte förrän nu i april/maj så har vi haft färg och form och avslutade med trädgårdshistoria som var den bästa kursen på året, vilket var roligt i alla fall. Men det pendlar lite helt enkelt, vissa dagar så vill jag fortsätta och vissa dagar vill jag sluta. Det är roligt att lära sig växter, men samtidigt är det tufft att klämma in 200 latinska namn åt gången (en omgång i höstas, en omgång nu i vår). Vart läser du industridesign någonstans? Trivs du bra förutom att det är slitigt? Kram :)

    ReplyDelete