19 November 2009

A trip to the forest would be nice

Or actually I would just like to lay like a potatoe at home and do absolutly NOTHING. This week has been a pain in my butt. I'm tired all the time. Not up for school at all (might be beacuse we are working with the ugly markers again) and I just keep daydreaming away. Today I left three hours earlier just to go home, hug the cat, make my first pumpkinpie and chill out for a bit. Then I went phonesearching. Need. New. Phone.
Tomorrow is friday though!! Yay horray! I hope next week will be better. It seems my bodies energy has gone of to vacation.

The illustration above is also a part of the cube puzzel.

2 comments:

  1. Jag vill gå i skogen me dig!!! första gången på månader är de sol ute i dag och jag ska ta mig en promenad runt sjön...som jag saknat solen! För första gången händer de inte mycke roligt här i växjö i helgen. Å ingen vill krypa upp i soffan en lördag kväll och dricka blåbärs soppa äta kaka och kolla på fåniga romantiska komedier, vad e de om?? Bara fest och supa... alkisar hela bunten

    ReplyDelete
  2. Åh, I hear you Angus. Det är det enda jag gör nu för tiden. Jag och Robert käkar glass och kollar på film medan vädret är rugg ruggigt ute. Har ingen festlust alls. Har dissat vår sittning på lördag för att CHILLA. Det är ju höst! man ska mysa :)Blåbärssoppa i mitt hjärta och nyponsoppa i min strumpa. Hoppas du hittar en myspartner, finns nog något litet offer som blivit svininfluenseradsom inte kan dra ut ;)

    ReplyDelete