18 November 2009

Tiny injuries



I'm makin this silly think for school, we have to change a public place, so I chose a playground and now I'm making a wooden rabbitslide. I have this huge butchersknife with which I cut these tiny woodpieces... and it hurts my hand beacuse the pieces are so thick and then my hand slips and then my fingers are bleeding and I'm like "Oh totters". But then I remeber when I made my mum buy me moominbandages and I put one happily on my finger. It off course slides off my finger one hour later when I'm cooking pumpkinsoup. Moominbandages aren't the best I'm afraid (and neither are the batman-ones).

6 comments:

  1. alltså sluuuuuta hugga av dig fingrarna..jag går runt o är livrädd dag o natt för att d ska bli av med ett finger i slipmaskinen en vacker dag..herreeeeguuuuuud. ATTENZIIOOOOONEEEE!!!!!

    ReplyDelete
  2. Nice! är de där små träklossarna till "en liten modell" av det som ska bli den stora? Eller är det till den stora? Då kommer det ju ta åratal! För det ska bli en stor en?

    ReplyDelete
  3. Haha, nä det ska inte bli en stor en. Det hade varit galet! Vi ska bara göra ett skissförslag för en ändring på en plats. En övning. Så jag gör en liten liten model för att visa hur jag tänker mig att den skulle se ut... ungefääär... eftersom min model blivit lite fel :)

    ReplyDelete
  4. alltså ja uli.. lyssna på din syster nu! jag blir också orolig!

    du måste ta det försiktigt!

    ReplyDelete
  5. It already looks very nice! I am really curious how it will look when it is finished!
    Hope your injury isn't too bad!

    ReplyDelete
  6. Åhh så gullig!! Den rabbitsliden hade jag åkt utan att tveka!

    ReplyDelete