06 September 2009

Miss Scarfie


It's windy outside! Autumn is coming in with a boom of rain, wind and storms. I like it.
I took my sister out for a photosession. When we were done we flew my fishkite which I bought in China a couple of years ago and then later I even tried to get Tess on my (borowed) longboard. Heh, ass out siss!

Tomorrow we're going to draw naked people in school, you know you know.
Uiij, I really feel like going out dancing, you know, to something stupid, like that song... that's not my name.
But now, tea time!!

5 comments:

  1. I still think I looked fat with all those scarfes..but like whateveeeer :P...these two are nice...good job Uli...braaavaaaa :D

    ReplyDelete
  2. Ull knull.
    Kolla
    bankebrett.blogg.no
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Var den sidan en diss mot mig? Typ att ni startat en hemlig fotoklubb utan mig? Va fan?

    ReplyDelete
  4. tjohoo!
    jäkligt najs bilder måste jag säga!
    och hoppas du/ni blir grymma på brädan nu medans jag e borta :P

    vi har åkt som satan här igår, jag o stellan.

    idag började vi på riktigt, har haft rundtur här hela dagen. det är sjukt stort! lite mer än 2000 pers under samma tak!

    det störiga är att dom har blockat gmail här på jobbet. så jag ska nog köpa en bärbar dator så vi kan skypa o maila lite. sen :)

    saknar dig som fan babe men jag måste kila, vi har fullt upp idag i ett par timmar till iallafall men jag lovar att maila senare idag eller imorgon! puss på dig älskling -din rob

    ReplyDelete
  5. Rooooobert, vadå blockat mail, det är ju helt värdelöst! Bääähhhh, jag hoppas du finner ett sätt att komma runt det, jag hatar att inte kunna höra från dig, det gör mig tossig i bollen!!

    "Uli gungar ensam i ett hörn"

    ReplyDelete