22 June 2009

Slutboss = Slut


Now I'm done. The Game academys last task was to make a boss for a RGP-Game... and yes, this doesn't look very good, but my head feels weird. I can't think of anything better. I want to take my bike to town and buy a bikini and look at the rabbits on the way there... you know how it is... when you're a girl (not yet a woman..la-la-in-my-pants).
 But now - I'm officially on summer vacation! No more interviews. No more tasks. No more what what in the butt. YES! So for the next few days I'll be tanning and making superUli and dorky princess photography just to clear my head. So I would say... here comes summer with photo. Gosh... I really miss my camera after all this design things.

4 comments:

  1. Hehehe "bossen" ser ju helt läskig och sjukt rolig ut påsamma gång. Typ som den elaka i en tecknad film.
    Va najs du e ledig nu! Leka med mig då :D
    Går ju typ inte att sola, hoppas som fasen att solen tittar fram mer imorgon å molen pyser sin väg!
    Kjam kjam

    ReplyDelete
  2. Han påminner om en abomination från Warcraft III litegrann :)(Nörd-terror)

    ReplyDelete
  3. haha! jag tycker den liknar nån sorts befjädrat träskmonster.
    speciellt med den hakan och alla äckliga vårtor.

    du vet ju att jag är en sucker för monster, uli.
    hoppas dom också gillar den! den ser ju riktigt galen och evil ut.
    förutom den längst upp till vänster för den liknar baloo lite grann :)

    puss

    ReplyDelete
  4. Haha, jo jag vet att han ser komisk ut (och kanske lite som baloo)... men ni förstår, mina kära vänner, detta är bossens starkaste vapen! Han ser ju helt löjlig och tung ut... men så är han CRAZY och snabb och bara... wacka wacka!!

    Haha... nä ok, jag köper det inte helt, så jag tvivlar på att the game academy kommer göra det ;)

    ReplyDelete