03 April 2009

Lionhead









































Solen skiner! Krypen kryper! Bloggstatistiken dalar! Nämen!
Sommaren har släppt sig över Lund och nu kan jag sitta i bikini på verandan och gipsa, skissa och läsa. Äntligen har jag haft en skiss att göra som jag faktiskt får betalt för. Man jobbar verkligen med helt annan motivation då. Vet inte HUR trött jag är på ansöknings-uppgifter. Tråkigt! En sak är att göra ngt man skiter i och få betalt för det. Men att göra ngt man skiter i och inte få betalt. Ja men...

 Robert gav upp sin 0,1 pigment liner penna till mig, typ som "ja men jag använder den inte", vilket så klart var den finaste gåvan man kan ge mig efter valpar. Och kaninungar. Så nu har jag en ny penna som inte viker sig att skissa med. Många personer fattar inte pennor. Men pennor är allt!

No comments:

Post a Comment