01 March 2009

Vakna till söndag






Jag vaknade tidigt och kokade snabbt upp te till mig eftersom halsen verkar ha blivit lite småseg. Sedan satte jag mig och tittade på Stardust och när den var klar stekte jag pannkakor till frukost. Så som man gör på söndagar.
 Därefter var det bara att dra ut för att ta några bilder i denna förbaskade kylan. Iek. Våren är i luften. Men inte helt i temperaturen ännu. 
 Egentligen borde jag stannat hemma och målat istället för att fota. Ooooo. Liksom. Crazy. Uli är helt gangster. Gör det som faller i henne. 
 Gå och trilla över en brunn. 

Har ni hört den här: han som viskar han ljuger och han som ljuger stjäl och han som stjäl hamnar i fängelse och han som hamnar i fängelse dör.
Eh. eh. eh. Hahahahahahahahahaha. Det fick jag lära mig i Lofoten. 

Ännu en gång har bloggen börjat vissna som en nerurinerad blåklocka i september. Vad ska en ung kvinna som mig själv göra för att hålla igång den?

No comments:

Post a Comment