24 March 2009

Vad är det med Uli och skogen???

Jag har märkt att mina självporträtt i skogen bara blir fler och fler. Men... jag älskar ju skogen. Så vad kan man göra? Längtar till sommaren då det blir grönare och varmare att vistas där. Jag har nu också bestämt mig för att ge trädgårdsdesign utbildningen en chans. Får se vad som sker. Tror det kan vara roligare med trädgårdar än industridesign.
 Bilden ovan tog jag för någon timme sedan och det var rätt knäppt att jag hittade en så grön plats i en relativt naken ful buske. I skogen bor rådjur, ugglor och rävar... hur kan man inte gilla det?
Bilden under på mig i stor kjol i en väldigt grön trollskog är tagen utav min pappa. Resten är taget med självutlösare och regelbunden springning fram och tillbaka.

≈≈≈≈≈≈ ∞∞∞∞∞ ≈≈≈≈≈≈

The amount of selfportraits from the woods seem to grow for every month... but I can't help it. I love it there. And it is easier to find a place to undress in the woods than somewhere in the city! I do long for the summer and greener and warmer conditions. The picture from above is taken today, and the picture of me in a very big skirt below is taken by my father. Rest is taken with the timer on the camera.
Click on the images below for higher resolution!































2 comments: