31 March 2009

Sommarens rumpa


Ja... rumpan fick jag då jag gick för att besöka den här... eh... dovhjorten... rådjuret..eh? Vem vet? Det var sommar. Jag hade klänning. Bilden här på mig och lodjuret kommer från samma ställe.
 Mmhm. Det var på denna tiden jag aldrig tog på mig skor och drog med hundarna från bondgården ut på ängarna bakom ladorna och så sprang vi... runt och runt... till vi blev trötta och lade oss i det höga gräset. Sådär så att ingen kunde hitta oss. Inte på ett snuskigt sätt... varför känns det som att det måste vara snuskigt då man pratar om lador och klänningar?
 Det är fortfarande kallt om natten. Vi har ju vridit på klockan och allt. Imorgon är det april. Det måste bli riktig vår snart!

Se trailern för where the wild things are

4 comments:

  1. jess, the vår would have been nice, like a Gryning! But its not here yet.
    When the Gryning arives, so will the vår, and all will be nice

    fant en film her om dagen, tenkte at det var Ulimateriale: http://www.ilovecut.com/works/102

    m.m.r aka: Alice in underpants

    ReplyDelete
  2. Jag gillar rumpan! Och jag håller med dig om vårvärmen borde komma snart. Skulle vara trevligt om den kom typ... nuuu.

    ReplyDelete
  3. Hm... det kan vara sant. Men det har faktiskt börjat komma rätt fina gryningar... runt 7 på kvällen kan det vara smarrigt ibland :)
    Tjejen var het i filmen! Men annars var den kanske lite för trög/händelsefattig.
    Hur går alice in underpants projektet?

    Kristin: Men ibland kommer den... lite sådär lurigt.. men så drar den efter några dagar. Ajsen bajsen.

    ReplyDelete
  4. Alice in Underpants går bra, jeg er innspirert, har tatt konseptbilder. Nå går jeg rundt og leiter etter sopp å ta bilde er og blomster og et stort kattedyr...alt skal shoppes inn da ;)
    Fant en utstoppet gaupe på en brukthandel idag ( hvem faen kjøper en brukt død gaupe?) som er motert i et tre.. skal prøve å få lånt den en liten time. Sopp er litt vanskelig å finne akuratt nu, så jeg må kanskje kjøpe noe på ica eller no....
    m.m.r

    ReplyDelete