17 March 2009

Pysslar jag, eller är jag en pyssling?






























Jag sitter och målar på min gamla, mest älskade, cykel Eleanor och håller på att knyta ihop en kristallkrona utav godis. Varför gör jag dessa sakerna? Jag vet inte helt. Min nya söknad till Lunds industridesignsutbildning har slått ut mig totalt... jag vet inte hur jag ska lösa uppgiften. Den verkar simpel. Men den gör mig tom i bollen. Jag blir frustrerad. Irriterad.
 Hur svårt kan det vara att tänka ut en ny lösning på en produkt? Hur svårt?
 Väldigt svårt tydligen!

Jag är dum i huvudet! Hjälp!

2 comments:

  1. oki, hva pokker er det med det bildet ditt.. du ser ut som Mikkel.
    Hvertfall det andre ansiktet fra venster...ser ut som Mikkel...eller så er det sånn Mikkel-blikk....noe Mikkel er det over det...jeg og vil ha Mikkel-blikk...

    m.m.r

    ReplyDelete
  2. Haha.. shit, kanske dags för mig att bli mer femenin? Eller för Mikkel att bli mer maskulin?

    ReplyDelete