06 March 2009

Ett smått kaotiskt skrivbord


Ja, nu har jag försökt rensa mitt skrivbord lite grann, var svårt att ta sig fram innan. Min dator fick staplas upp på en cigarr-ask... inte coolt.
Yelena Yemchuck har en rätt fin modeserie, link HÄR.
DENNA bilden på en tiger som jagar ett rådjur är också rätt fin.
 Men främst... kolla på denna och denna sovande hunden, samt denna korvhunden.

Fredag idag. Sopbilen skrämde katten. Hehe. Rätt åt den jäkeln... med tanke på alla onda blickar han ger mig varje dag. Såg en husse och hans hund på tågstationen i förr går. Hunden gav sin ägare de vackraste mest kärleksfulla blickarna hela tiden. Så tänkte jag på Louis och hans onda ögon.
 Min syster Tereze tycker om vitt vin och har katt.
Jag tycker om rött vin. Ni förstår hur det här fungerar.

No comments:

Post a Comment