20 February 2009

Uli är på bra humör!

 Nu när jag sitter med min grafisk design uppgift har jag fått tillbaka lusten att leka lite i photoshop. Skissa lite och leka i lager. Grafisk design var kanske roligare än jag trodde. Men jag har blitt lite fascinerad av poster-konst... finns mycket mycket coolt på gigposters.

 Hur är livet annars??
 Hur bra som hëlst.
 Den där halvslaffsiga deppan jag var inne i för tre månader är helt bortblåst.
Kanske är det för att man är lite småförälskad.
Kanske är det för att syster har flyttat hem.
Kanske för att Louis kissar på sig.
Nej inte det. Men det är trevligt med katt ändå.
Kanske för att jag faktiskt pluggar något som intresserar mig.
Kanske för att jag vet vad jag ska söka till hösten.

Men va fiint.
Hoppas också att ni har det bra. För att man mår ju inte bättre av att någon annan mår bra.

Kolla förresten in Thumbelinas scarpbook, den är rätt stilig.

2 comments:

  1. Bra bild. Gillar det där att hennes läppar är"genomskinliga" och där integreras mönstret från kakel. Det slog mig att jag skulle tycka om sådant integration ngnstans på papegojan också, i ögonen på båda figurerna kanske? eller annat kanske?

    ReplyDelete
  2. oooooh, jag och Louis är så glaaaaada att du tycker om att ha oss här hemma =)...jag älskar att ha min syster-yster bredvid mig i soffan igen så jag slipper skratta åt filmskämt själv hihiiiii

    ReplyDelete