02 February 2009

skrattkramp



 Ohj uhj. Patrik och Hampus har fått mig att skratta så mycket det senaste dygnet att min mage är helt krampig! Känns märkligt att komma upp till Kabelvåg igen, nästan som om man inte varit borta. Eller, framförallt så känns det inte långt bort. Som om man bara körde någon mil bort från Lund.
 Jag har fått scanna några holgabilder(se ovan), men det mesta var ju så klart skit. Framkallningsmaskinen på skolan är dessutom sönder så det blir väl ingen mer holga. Skit i den. Det var väl bara en dum idé. Att ha kameran.
 Men nu måste jag planera lite. Hej hej och kram till alla där hemma!

8 comments:

  1. Hej söta-rara-Uli:-) Är det en räv som speglar sig på den översta bilden?

    http://www.flynnproductions.com/promo/showreel/flogging_molly/

    -en bra stop-motion film. Några riktigt bra kameravinklar och fint ljus o allt...Blev lite sugen på att göra ett försök nu, men jag sitter med ett jobb som består av att bygga med kartonger...

    tack för den väldigt meningsfulla skypen igår.

    fredrik

    ReplyDelete
  2. http://www.flynnproductions.com
    /promo/showreel/flogging_molly/

    ReplyDelete
  3. Hej gulle gull Freddy, om du var ironisk med ditt "söta-rara" för att du tror att det var jag som skrev "blatte" 110 ggr till dig så ska du inte vara det, för det var minsann Hallon och patty som gjorde... haha... men, vi vet att du skrattade egentligen. Knatte, Fnatte Blatte asss... som vi skrattade.

    Stop motion filmen var väl genomförd.. men kanske något för långsam. Men jajajaja ;)

    Det är ingen räv-röv på dubbelexponeringen.. utan en skanky katt under min mormors lägenhet.

    ReplyDelete
  4. OK Holga bilder.

    Kan du være så snill å hilse Bror Mikkel. Fortell at Iceman og S-Dawg kommer om to til fire uker for å drikke Najjad-kaffe.

    ReplyDelete
  5. Iceman og S-Dawg? Är det Knoll o Tott på svenska?

    ReplyDelete
  6. Det ska jag hälsa lille Stian! Verkligen otroligt dåligt av er att komma upp så att jag inte får träffa er :(

    ReplyDelete
  7. Jag var inte ironisk! Men jag trodde det var du som skrev ja...

    tacka patrik för bilden.

    ReplyDelete
  8. Jag ska tacka han ja... den bilden gjorde vår kväll.

    ReplyDelete