23 February 2009

Kanske sagor är både början och slutet


Efter att ha sett The fox and the child, som var så vacker så vacker... var det svårt att inte ha kvar en saga i huvudet. Jag hade så sjukt gärna gjort en stor serie fotografier av massa djur och barn i skogen, bergen, havet... ja ni vet. Att bygga upp fotografier och ha en sago-grund tycker jag egentligen är det roligaste av allt. Så man kan ju undra varför jag bryr mig om att ta så mycket skit bara för att ta bilder. 
 Det slog mig igår att jag verkar ha kommit av mig lite angående vad som faktiskt intresserar mig själv. En fotograf sa en gång till mig; om du inte bryr dig om bilden du tar så kommer ingen annan heller att göra det. Jag måste väl helt enkelt lyssna lite till mig själv.

 Men var ska man få tag på en massa ungar?

2 comments:

  1. http://www.dagbladet.no/2009/02/23/kjendis/blogging/blondinbella/martine_aurdal/isabella_lwengrip/5002767/

    ett steg nærmere toppen

    ReplyDelete
  2. Hih, stackars blondinbajsen då ;)
    Men jag tror faktiskt aldrig att de skulle stänga ner henne eftersom blogg-siten får så pass mycket reklam genom henne!

    ReplyDelete