16 February 2009

Hemma igen


Oj oj, det blev propellerflyg  hela vägen ner till Köpenhamn! Lite burrigt sådär och svårt att höra sin ipod, men inte ska man klaga när man får gratis kaffe. Eller?
 Väl vid bagagerullbanden mötte jag min pappa som också flygit hem från faran öst, då kändes vår relation lagom modern. Då man slumpmässigt träffas på flygplatser. Det var nästan så att jag skulle haft en latte-to-go i handen och en bluetooth snäcka i örat.

 Det har varit helt underbart i Lofoten, supertack till alla som tog så bra hand om mig. Jag har kommit tillbaka med nya idéer och inspiration så det är smaskens. 
 Men nu måste jag försöka hinna ikapp de studier jag missat och förstå mig på något mysko ljudprogram.

♥ uli vinkar till alla uppe i norr ((vink vink vink vink)) 

No comments:

Post a Comment