31 January 2009

Tillbaka till Lofoten...



Imorgon tidigt tidigt bär det av till nord igen. Långt långt upp där norrskenet fladdrar tillsammans med havsörnarna och späckhuggarna plaskar längst med de hundrametershöga spetsiga bergen. Det kommer ju bli mysko som i en alkoholiserad kottes vandrarhem att komma till Lofotens folkhögskola utan att faktiskt känna alla 100 människor på skolan. Men jag har ju Pancakes, Hallon, Sara Samlag och Mikkel. Å det är ju mer än nog. Syftet med min visit är då att hålla två korta workshops om Stop Motion och Mode... samt att pyssla med egna något inadvekata projekt.
 Håll er uppdaterade! Det kan bli intressant!

( Och ni söta lingonbär som åt kaka hos mig igår, jag kommer sakna er... men ni får festa försiktigt medan jag är borta så ses vi igen om två veckor :) 

4 comments:

  1. Säg hej till beeeeeergen från mig. Och patrik och hampus och mikkel förstås. Njut!

    ReplyDelete
  2. tjoho!
    det kommer bli tomt här nere i södern utan dig. Hoppas du får det grymt kul uppe bland bergen!

    kom ihåg att har du tråkigt nån gång, så är det bara att springa ut och sätta sig i en buske. då kan vad som helst hända :)

    ta hand om dig, min lilla kotte!

    ReplyDelete
  3. Simon: Ja, du det ska jag göra... dom ser väldigt mörka ut just nu så jag får hälsa imorrn!

    Vetekransen: Haha... jag får leta länge om jag ska hitta en buske här som inte är naken som fis! Men det kan väl hända något spännande där också?

    ReplyDelete
  4. Hey, something is wrong with your site in Opera, you should check into it.

    ReplyDelete