23 January 2009

Ja, men titta på det här då!

Besökskurvan till denna patetiska blogg har dalat så mycket att jag snart går i pension. Men vad kan en kvinna som jag göra? När snoriga dagisnäsor måste torkas och kurser på sena kvällar måste deltas i? Och nu, står jag och grubblar över vilja skor jag ska ha för att att orka dansa i mer än två timmar i sträck. Vilken klänning? Ska jag äta havrepuffar innan? Vill jag ha kanel i filen? Ja det vill jag.
Förlåt för att jag inte kommer upp med något nytt... herregud, nu måste jag gråta.
- paus -

Men det bara, jag gör ju.. mitt bästa.. eller fan. Ja men. Ni fattar väl?

Eftersom jag har inget att ge, ger jag er detta. Idioter som flyger och en hund som rymmer. Det fascinerade mig. Hoppas det intresserar er.


wingsuit base jumping from Ali on Vimeo.



7 comments:

  1. Det är bara att hålla i! Beror säkert på finanskrisen. Hunden är cool.. Gillar håret på "skuttande" bilden, utstrålningen, inlevelsen och färgerna! Tänk om du hade haft något oväntat i händerna?

    ReplyDelete
  2. För att muntra upp kan man upplysa dig om att blondinbella är den mest besökta svenska bloggen... alltså det är inte kvalitén som avgör antalet besökare..

    Prutt hej

    ReplyDelete
  3. Tror du har glömt att du gör vell den här bloggen för dig själv och ingen annan.. för att du ska ha ett ställe att visa upp dina kreativa verk av olika slag? inte för att underhålla andra. Hoppas di inte börjar få prestationsångest. Lilla ullknull..

    ReplyDelete
  4. tack kära små vänner :)
    Jag ska försöka att inte få prestationsångest

    ReplyDelete
  5. Hur gick det med tändningen igår? Såg inte till dina fartspår under småtimmarna?

    ReplyDelete
  6. Wow, upptagen o vwwery bussy Bull. det låter som musik för mina öron.

    ReplyDelete
  7. täändingen... mannen... Anders? Om det e du och du undrar angående dansgolvet så stod jag mest vid dans-plattorna och battlade med udda killar. Alla vann över mig... jag menar... what the fudge?? Dessutom var det kass kass musik inne på huvuddansgolvet juh... nostalgi my ass.

    ReplyDelete