25 January 2009

Hur blond får man bli??


Jag tror det är något ni borde veta om mig.
 Jag är inte helt en brunett, som det kanske ser ut som.
 Nu undrar ni kanske, hur kan detta vara?
 Ja va fan. Jag vet inte!
 Men om ni kikar till höger på mitt ansikte så kommer ni se att halva mitt ögonbryn och halva delen av mina ögonfransar är blonda... och om ni följer ert finger upp därifrån till min frilla så kommer ni märka att jag har en ljus del som växer på en bit av den högra HJÄ-rnan. Förut lade jag min bena på den sidan och såg ut som en blond get. Men nu ligger det gömt under allt brunt hår. Och bara den som kikar nära på mig ser att det är något FEL på mig. Det är lite som en sådan där finne som plötsligt dyker upp på låret, man tänker så klart va fan gör du där och hur hamnade du där? Svaren är många. Men vem har dom?
 Och kolla på bilden ovan? Vad i alla gryningar har skett där? Jag ser inte ut sådär. Men där var jag. Och där satt jag som en smådrogad evakuerad igelkott.

 Det är ju min egen blogg men jag berättar så lite om mig själv. Så nu vet ni det. Intressant va? Ja, nästan så att man vill klia sig i armhålan med en potatis.
 Nä... vem gör det liksom? Någon som är helt knäpp.

Snabbmeddelande till Vanja och Mina: JA ESPRESSON HÅLLER MIG VAKEN! Jag lyssnar på enrique... va sker med det?  Han gnäll-sjunger som en smörig banan, iek!

5 comments:

  1. Jag ser en vacker kvinna...

    ReplyDelete
  2. igelkotten tar hem priset!

    ReplyDelete
  3. P.S till "Anonym", lite mindre smörighet tack...yuuurrrk....like what's up with that " jag ser en vacker kvinna" :P?

    ReplyDelete
  4. Tereze, sluta skrämma bort mina läsare!
    Och ja, igelkotten är bäst!

    ReplyDelete
  5. I want some of that blonde, all of it actualy.
    -mannen med rosen

    ReplyDelete