16 December 2008

Vanja Hermelin Melin


Vanja var dagens modell.
Visst är hon vacker?
Jag önskar jag hade modeller i högar. Att jag hade ett trashjobb på en modellagentur och kunde låna hur många jag ville när som helst. Hahaha! Och så var alla sådär superkeen och gick med på allt. Och frös aldrig. Å klagade aldrig.
 En muse hade ju varit sjukt grymt. Alltid där. Alltid inspirerande. Men... jag hade iofs helst haft en hund-modell än en brud-modell. 
 Modell. Ja. Mmhm.

Vanja är duktig. Väldigt unikt ansikte och väldigt lugn modell.

4 comments:

  1. alskar fargerna pa fot langst upp vid jordhogen ;)....jattevackert! den roda lappstiftsfargen+hennes morkbla kappa mot den grusiga fargen..o sa med Vanjas vita hy... waaaah

    ReplyDelete
  2. jag ställer alltid upp på foto, i regn och rusk och tidiga mornar. Thats the beauty of it^^

    ReplyDelete
  3. Hah, tack rebecca, det uppskattas! Får kanske forma ett projekt efter dig nästa gång!

    ReplyDelete