01 December 2008

Ulicam firar 100 inlägg!

Hej alla fina bloggläsare!
 Nu har jag nått till 100 inlägg och nästan 100 besökare om dagen! Jag är väldigt glad för alla som svänger förbi ulicam under sin surfning, värmer i magen att se att folk är intresserad av vad man hittar på i sitt fesna liv.
 I början var det ju mest min mamma som läste bloggen för att snoka på mig, men nu har det droppat in folk från lite här och var - speciellt tack för de som mailat fina ord om sidan till mig! Men så för de som inte känner mig så bra kommer lite snabbfakta:
 Jag, Ulrika, kallad Uli har vi på bilden ovan.
 Måsen på mitt huvud kommer från Lettland där jag är född och uppvuxen i 4 år.
 Bodde i Skåne i 14 år och därefter flyttade jag upp till Lofoten och studerade fotografi i 2 år.
 Bodde i en hytta utan el och vatten i skogen under sommaren, därefter tog jag en månad i Lettland, en månad hemma, 10 dagar i Italien, lite hemma, en sväng förbi Indien, och så är jag hemma igen.
 Till våren ska jag studera några fjamsiga estetiska ämnen samt söka några större fotografi eller design utbildningar till hösten.

 Vad som gör mig glad är: ljuvliga illustrationer och häpnadsväckande fotografier, att skratta grovt, koka soppor, vandra i skogen med en luva, bygga enorma snöhundar, segla och simma i stora hav, roliga och smågalna personer, indisk musik, gummistövlar, förkläden, nyponsoppor och blåbärssoppor, stora hundar, enorma kaniner, gratismat på butiker, klänningar och begagnade läderskor, Korpus, hustomtar och pysslingar.

Uli / Ulrika Kestere

13 comments:

  1. Good job!

    Har hittat två affärer för kalenderkrängning, be in touch..

    ReplyDelete
  2. 100 inlagg..du skulle kunna samla ihop allt o gora det till en bok!titel "my crazy fjonsy artist syster Ulrika"

    ReplyDelete
  3. Hah, din dummel, jag är inte allas syster :P

    ReplyDelete
  4. Uli da. du glemte forklede og gummistøvler. men du har kanskje mistet interessen..

    ReplyDelete
  5. Oi... det er ju faktiskt helt riktigt... och det har jag i vart fall ikke mistet intresse för! Jag har nye gummistövler og nytt forklede juh!

    ReplyDelete
  6. mycket intiresno, tack

    ReplyDelete
  7. whoah this blog is magnificent i like reading your posts.
    Stay up the good work! You recognize, a lot of persons are searching round
    for this info, you could help them greatly.


    Here is my web blog; s2000 hoods

    ReplyDelete
  8. Hi there, I discovered your website by means of Google while looking for a similar topic, your
    site got here up, it appears great. I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just become alert to your blog via Google, and located that it is really informative. I'm gonna be
    careful for brussels. I will appreciate for those who proceed this in future.
    Many people will likely be benefited out of your writing.

    Cheers!

    Feel free to visit my website ... garbage disposal troubleshooting

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am encountering difficulties
    with your RSS. I don't know the reason why I cannot join it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

    my homepage - repetitive exercises and tasks

    ReplyDelete
  10. Heya just wanted to give you a brief heads up and let you
    know a few of the pictures aren't loading properly. I'm
    not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

    Here is my web site: new balance life trnr

    ReplyDelete
  11. I am really grateful to the holder of this web page who has shared this fantastic paragraph at here.


    Feel free to surf to my homepage hand pole saw pruner

    ReplyDelete
  12. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your website?
    My website is in the very same niche as yours and my visitors would genuinely benefit
    from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Cheers!


    Feel free to visit my page :: corked bats

    ReplyDelete