27 December 2008

Skogsmonster


Efter min fotoutställning med alla hundbilder för några år tillbaka blev jag förfrågad om att fotografera en kvinnas hund ute i skogen. Bilderna blev väldigt tråkiga och jag hade glömt bort och ignorerat den mappen sedan den skapades. Men igår kikade jag igenom den och hittade den här väldigt härliga bilden. Älskar hur hunden ser ut som att den skrattar och bara simmar ihop med bakgrunden.
 För alla som jobbar i mer än ett lager i photoshop kan denna sidan komma till stor nytta.

7 comments:

  1. Hur blev det med bestalningen? Blev kvinnan nojd?
    Hur e det med din halsa? Der i skapet finns en burk med Ziedputeksni" mycket bra imunforstarkare. 1-2 teskedar per dag.

    ReplyDelete
  2. Joo.. kvinnan blev relativt nöjd.. minns faktiskt inte så mycket av det. Hälsan är bättre! En kopp balsams och vinbärssaft gav resultat!

    ReplyDelete
  3. Uli, jag älskar dig!!!

    ReplyDelete
  4. uli jag älskar dig med!!!!!7inte alls fulll mina)

    ReplyDelete
  5. igen älskar.....!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. ääääälsar.......

    ReplyDelete
  7. mmmmmmiiiiinnnmnaaaaaaDecember 27, 2008 at 10:22 PM

    uuuuuullllliiiii ääääälllsssskkkkaaaarrrrrr !!!!!!!!

    ReplyDelete