17 December 2008

Minns du Island?




Fastän Kina..Japan..Afrika..Indien..Thailand var fascinerande... är jag väldigt mycket mer fäst vid Island. Var där för kanske 5-6 år sedan. Landskapet är verkligen helt magiskt, vi hade några isländska vänner som tog oss runt och visade stenar och lagade lax. Alltid annorlunda när man besöker ett land och har någon där som kan visa en runt. Vill absolut åka tillbaka dit snart. 
Bilderna på mig är tagna av pappa, på den övre är jag inlindad i min sjal p g a att det var en sjuk mängd flugor på den platsen... och på den andra slemmar jag runt som Gollum på den blåa lagunen. Hittade den bilden av en slump. Det är intressant för jag ser ut som en lerig fyrkant.

Ine Boasson har en gång varit elev på lofotens folkhögskola och har väldigt många fina bilder från Island.

2 comments:

  1. hihihi hett ler bad :P Btw de verkar inte som att koalabjörnar får klamydia av att ramla utan dom e så sjukt slampiga å lösa att de sprids helt snabbt pga "umgänge", nästan lika slampiga som människan :P. Ses på dansgolvet!

    ReplyDelete
  2. Crap... jag som ville att de skulle vara sådär instabila med balansen.
    Jaja.

    Jag är sminkad och klar... DANCE tonighta-aaa..woooo!!

    ReplyDelete