02 December 2008

"Let's eat the apple yuu-yuu"

Jag ville skriva en sång baserad på Eva och Adam. Men texten kom inte helt av sig själv. Så jag och Vanja tog var sin kaffe ikväll och scrolla på lite idéer. Här är den. Min första sång. Den är bra eftersom jag vet inte vet något om sångskrivande. Den ska sjungas i Moldy Peaches stil. Men takten är ännu inte funnen. Jag får väl gå ut och spela in lite fula ljud i naturen först. Men om det finns en musiker där ute som har några idéer så är det bara att dassa ner ett mail till mig. Om någon blir illa berörd av texten kan jag tyvärr inte be om ursäkt. Det vore ju konstigt. Tror jag ska ringa MTV imorgon och se vad dom tycker.

Eve was a virgin
Adam was a jerk
looking like a hobo
she gave him av ugly smirk

Adam ate a banana
while Eve road him like a lama
crazy djungel boobies
jiggling from the newbies

monkey dirty air
slapping faces near

Slipphy slapphy fuu fuu
let's eat the apple yuu yuu
let's eat the apple yuu yuu

Timothy the green snake
dancing like a girl in the lake
Adam getting tingly
feeling kinda wingly

Slipphy slapphy fuu fuu
let's eat the apple yuu yuu
let's eat the apple yuu yuu

No comments:

Post a Comment