19 December 2008

Godnatt

 Det känns som läggdags och eftersom jag inte sitter vid huvuddatorn vid alla mina bildmappar så får jag improvisera och lägga ut en uli-just-nu i pyjamas konstnärligt-photobooth-skit-av-macbook.
 Känner mig nästan som Kenza eller BlondinBella som photoboothar ett inlägg med plutande läppar och säger puss-puss-och-godnatt-alla-bloggare. Sedan borde jag väl fnissa lite och säga att jag ätit en kladdkaka ikväll. Men det vore ju lögn. För jag åt bara en massa grönsaker. Och sen åt jag glass. GLASS! Haha. Det var liksom vaniljglass som var insvirvlat i nyponsorbet... och lite chokladglass på det..och ja... det var helt vilt...fan...nu är jag som dom ändå.

För att inviga natten tänkte jag linka till några bilder av Rune Guneriussen.
Gjorde klart min gips-ren idag, får lägga ut några bilder på den imorgon.

Natti natt, akta för Patti katt
Uli

No comments:

Post a Comment