26 November 2008

Skokvinnan, Mina den fina

Har ni sett en elegantare skokvinna innan? Nej, jag tror inte det. Precis som med Rebeccas marsvin så fanns det fler skor bakom oss faktiskt. Så detta är inte alla par Mina äger.

 Ska jag berätta något kort om flickan?
 Vi har känt varandra i snart 5 år, så vi är egentligen rätt färska vänner... nästan. Eh. Va? Nej jag vet inte längre. Mina pluggar juridik och är såklart VÄLDIGT smart. Men inget fascinerar mig så mycket som alla underbara nya outfits Mina har på sig varje gång vi ses. Oftast något unikt från second hand tillsammans med ett par spralliga eller eleganta skor.
 Hon är lite som superwoman. Smart och het och med stil, och en jättefin vän. Det är helt galet.

2 comments:

  1. åhh ulle, förstår vad du menar med att det var lite dåligt stil av mig att inte vilja titta på bilden pga jävla fotofobi att jag missade det fina du skrivit om mig. Sitter här och rodnar..Kramar och vi syns snart//mina

    ReplyDelete