30 November 2008

Ska vi baka bullar?

Vilken mysig söndag det varigt.
 Vaknar lite innan 11, något smågroggy från gårdagen och ger mig ut till Lund för att vandra runt i en något småfjamsig skyltsöndag med Vanja och Anders. Man trodde att det skulle handla om gratis glögg och sådär... men Lund slutade i en kaos av poliser och nazister... och antinazister... och kullersten. Jaja, vid det laget var jag redan trygg någon annanstans.
 Kvällen fortsatte med lussebullar och pepparkakor och kokning av Muminpappas äppelglögg. Har två fina linkar att dela med mig av dessutom!  


3 comments:

  1. "dum artikel".Min kommentar: "ooonly in Sweden" ;)

    ReplyDelete
  2. haha, tror inte du att Italienare skulle bajsa på den där korrupta polisen ni här i syd?

    ReplyDelete
  3. nej, jag tror inte det. for folk ar anda radda for att do. o gor du skit har sa skjuter de dig! so I wouldn't reccomand :P

    ReplyDelete