22 November 2008

På Fjäder-besök

Hemma hos Fredrik
Foto: Fredrik Ödman

 Jag tuffade förbi Ängelholm och besökte Fredrik Ödman häromdagen,
 Då döpte vi bland annat en grävling till Mina och så kom vinterns första snö.
 Sedan gick Fredrik med på att delta i läppstiftsprojektet och jag fick ta ett porträtt. Vilket är underligt för då jag och Sissel bad honom och Mikkel att klä ut sig i klänningar för två år sedan var det ett strikt nej vi fick till svar. Sedan så handlar ju mitt projekt i och för sig inte om att de kvinnlig ut... så kanske är det det som är skillnaden?
 För er som inte känner till Ödman borde ni kika in på hans hemsida här
 annars finns flera av hans fotografier också här   (å en bild av mig i rosa klänning :)

 Ibland kallas Fredrik för Fjäder. Detta ogillar han starkt. Jag vet inte helt varför.

1 comment:

  1. sa sa mysko ankbilden..but..I like it

    ReplyDelete