29 November 2008

Lust på Korpuskalender?

 Som jag nämnde i ett gammalt inlägg har jag gjort en kalender av det lilla korpusdjuret. Kalendern är fortfarande ute och tillgänglig för alla som önskar en! Den finns i sandfärgen ovan samt en mörkbrunare färg. Det är bara att kontakta mig på ulricake@gmail.com så får du en i posten inom en vecka.
 Inklusive frakt kostar den 100 kronor, förutsagt att du bor i Europa.

 Idag ska jag ge mig ut i Lund och se om det kanske kan finnas några småsöta småtingsaffärer som kan tänka sig att sälja den. Wish me luck!

/ Uli och Korpus

4 comments:

  1. Åååh. jag vill nog ha ^^ Kanske kan min bajsaffär vara intresserad :P Det är ju ändå en ..hund? ^^

    ReplyDelete
  2. Hih, jo det är ju sant! Men jag undrar om det inte mer är sådana där märkliga ekologi och konstbutiker som är intresserade av den?

    ReplyDelete