03 November 2008

KashmereChillout

Saaher ligger det till. Dehli var jalla jalla i dina brallor. Jag och Vanja er inte jalla jalla i vaara brallor. Saa vi drog nord. Over stora och hooga berg floog vi tillsammans med naagot av verldens vackraste flygverdinnor och landade i ett svalt kashmere. Vi korde en jeep genom en smaalugn men som vanligt smutsig hund/kor/sopor stad... och koorde ut till floden. Och her... er det saaa vackert. Vi bor i ett stort vackert baathus med en homosexuell britt, en annan britt som rooker paa och en canadensare som laaser bok. Vi har varit her i ca en halvtimme som vem mer som bor her vet vi ikke. Men dom har ett troogt litet internet her saa vi ska haalla er uppdaterade. Vi er jetteglada oover att vi hamnat i det her lugna lilla paradiset och kommer nog stortrivas! Bye bye Dehli, hello relax :)
(Aa Knut, beatles har tyverr foorstoort det der steded..rishikikisskkhhaa.. och de flesta ashrams der er ikke saa bra, saa vi ska kanske hitta ett annat sted. Men vi ska vel fixa lite yoga i vaar resa ocksaa)
Jettemanga helsningar fraan trebaaten!
// Uli och Vanja

7 comments:

  1. Lag deres eget Rishikesh! Og hør på "I Will", "Julia" og "Sexy Sadie"

    ReplyDelete
  2. Avundas... Jag vill också.. typ ha lugnt.
    Förresten what is wrong with your SIM kort. Jag hör dig, men du hör icke mig, sedan kopplas allting bort och en kvinnlig röst på ett jätte främmande språk ge mig en viktig info. ????

    ReplyDelete
  3. Hmm.. jag tror inte jag har telefonnet i kashmere enda... telefonen faar vara paa vila ett tag.

    ReplyDelete
  4. sitter du där nu och skriver?

    ReplyDelete
  5. Jo, jag skrev paa baaten innan, men nu blev vi flyttade till annan baat utan internet... saa jag sitter paa ett skabbigt internetcafe istellet .(

    ReplyDelete
  6. hold on Ulli....you'll make it!

    ReplyDelete