23 November 2008

Jag ger er lite naket

 Eftersom ulicam statistiken har dalat de senaste dagarna är jag tvungen att lägga upp några av mina kroki-skisser i hopp om att locka tillbaka läsare med nakenhet. Ja, hoppas kan jag ju alltid. Eller så kan jag inse att ulicam börjar mögla. Shit. Press. 
 Kroki är rätt märkligt... man tänker ingenting på att man arbetar med en naken människa. Det känns bara helt konstigt naturligt.

 Snön och kylan har hållt i sig. Och att åka hem i tunna strumpbyxor klockan fyra på natten är inte samma som det var för en vecka sen.
 Men idag är det söndag och sol ute. Så jag föreslår att ni lyssnar på the moldy peaches och planterar er julgran och dricker varm nyponsoppa som jag ska.

Er Uli

1 comment:

  1. fy fan vad avundsjuk jag blir pa tt du far ha grab! jag har inte ens en liten tomte upphangd!

    ReplyDelete