01 November 2008

Framme

En laang laang flygresa er slut och jag och Vanja har anlent som sma utfisna paaron till Dehli. Som alla andra India-nyboorjare er vi saklart lite kulturchockade men ska foorsoka med smaa steg kliva ut ur doorren och kika pa vad denna dammiga och varma stad har att erbjuda. Vi funderar paa att dra upp till yoga-viilage for att slappa... boorja med att ta det chill, istellet for att stressa pa stortrafikerade gator. Men vi faar se var odet far oss.
Vi hor av oss, ska forsoka fa tag pa indiskt sim-kort nu.

Toodels // Uli och Vanja

3 comments:

  1. vad glad jag blev att läsa att ni är framme!

    ReplyDelete
  2. Hej mammmssii,
    indien er stort stort stort saaa det skulle ju varit bra med en mamma som haaller enns hand, vi har varit paa ett tempel idag men har landat paa hotellet igen da den tryckande vaarmen gjort oss lite vimsiga samt att vi knappt fatt sova inatt saa vi er lite cranky.
    massa pussar till er hemma, saknar er!

    ReplyDelete
  3. Det blev lite orolig kväll igår. Jag hade loggat in på New Dehli International airports hemsida o följde Arrivals. Men det planet från Moscow arrivade inte o arrivade inte o arrivade fortfarande inte ... Jag viste från Moskva flygplatsens hemsida att ni var försenade ca 1 timme... men inte 3 timmar... jag började få tankar på att ni kanske mellanlandat i Kazahstans stepp för att mata kameler.

    ReplyDelete