09 October 2008

Uli + Katt = rutten bönröra

Jag kom från bushen och skulle hem igen, och så hör jag mjau mjau mjau... och tänker så klart suck suck, men säger ändå psstpsspsst till den och släpper in den i huset. Fem minuter senare slängde jag ut den samma väg den kom in. Jag vet inte.. jag bara kan inte.. katter... jag fattar inte. Det är något helskummt med dom.

Jag vill inte. Ni kan inte tvinga mig. Till och med den där kom-och-klappa-mig-geparden i Sydafrika röt till åt mig. Och den röt då inte till åt någon annan person. Va liksom. Va då. ?

3 comments:

  1. du kanske också är en katt (katter tycker inte om varandra). Jag hoppas ni har roligt och äter en massa god mat!! Jag har franskatenta nästa vecka vilket jag ninte hade en aning om...inte roligt.
    Men jag har ett papper som du kanske är intreserad av. Det+scanner+lite trixande= kanske nation...

    ReplyDelete
  2. det ar bara en massa ljug det dar! du lag o mos med Louis hela dagarna o alskade ha honom i knaet...what the hell!det ar bara for att du maste hela tiden vara sa specieeeeeeelllll..get over it :P

    ReplyDelete
  3. Tereze, minns du den onda blicken Louise gav mig då jag dansade för honom? Jag är inte speciell. Sluta, tramsa.

    ReplyDelete