25 October 2008

Tredje kortklippet

Ja. Alltså. Planen var ju att lägga ihop wake up call och husbygge filmen till en lite mer "ordentlig" produktion. Men... alltså... klätterväxter... vill inte göra det jag säger åt dom. Och så blir det.. ja... jag vet inte. Det blev fan en röra. Men först ska vi tacka Mina som ställde upp som modell, trots sin kamera-fobi. Det var väldigt ädelt.
 Som jag sa igår, detta var bara ännu en elev-till-elev uppgift till mig själv. Borde kanske lägga ner kortfilmsproduktionen och hålla mig till foto. Ja. Kanske. För när växterna inte ville synka med musiken skrek jag bara AUUURGGGHH och så la jag på be my baby på repeat på itunes. Det fick mig att må bättre. Se filmen här nedan:

video

6 comments:

  1. Den där tyckte jag om! Vacker modell också, fina färger och fin idé. Sluta inte heller.

    ReplyDelete
  2. Nämen...
    tack ska du ha. Om någon säger åt en att inte sluta så hjälper det faktiskt mer än man tror :)

    ReplyDelete
  3. wow. är riktigt imponerad, och inspirerad! hoppas du fortsätter med de här små projekten. :)

    ReplyDelete
  4. fiiiiina filmen...oxè fotot fastnar man for! De sma djuren ar super..love love love

    ReplyDelete
  5. It's great animation ! What's the song? ;))

    ReplyDelete
  6. very very sweet,complimenti :)but are you able you to tell me the name of the song?please

    ReplyDelete