06 October 2008

Mannen med Rosen

 I alla dagar, det verkar som att gratissaker gått ur modet?
 Över 150 besökare på Ulicam under kalenderdagarna men bara 6 som anmälde sig, haha, jaja. Ni får skylla er själva :P

 "Mannen med rosen" är så klart vinnaren eftersom han skrev att han såg framför sig att Korpus skrattade med mitt skratt. Vilket han i och för sig nog inte gör, men Korpusskisserna började som en dagbok. Jag skissade ner saker som hände mig och platser jag vart på, och då skissade jag  Korpus som mig själv. Lite vilsen och osäker som jag väldigt ofta kan bli. Så Korpus är på sätt och vis bara ett uttryck för en av mina personligheter.

 Eftersom anmälningen var anonym är det extra viktigt att trädgårdstomten, mannen med rosen, kommer ihåg att maila sin adress till mig på ulricake@gmail.com så ska kalendern skickas iväg så snabbt som möjligt!

 Toodels // Uli

3 comments:

  1. jäkla dålig stil att inte vi vann med vår utmärkta formulering, vi kräver omvotering!!!
    Men kommer du hit imorgon får du en överraskning som går att eida ändå... är runt sex sju bra??

    ReplyDelete
  2. Låter asfint, sex låter bättre än sju, för då kan vi festa mer. Liksom.

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for en fantastisk kalender.
    Det var en sann lykke, å åpne postkassen og finne den nydlige brune konvolutten der!
    Ilustrasjonene er helt herlige, jeg spår en lysende fremtid for Korpus!
    Hilsen , Din mann med rose.

    ReplyDelete