10 October 2008

Första LOMO-bilder



Höst upp: Mina på sparta
Mitten: Tereze på Italiensk loppmarknad
Nederst: Jag på superhot-cykeln Maxine

Ok, allt som allt var lomon något av en besvikelse. De flesta bilderna var blaskiga och ointressanta. Kvalitén är dessutom väldigt svag. Grynigt och hackigt... ofta inte ens på ett snygggt och "rustikt" sätt. Jag har ju undrat om det blir lomon eller holgan som får följa med till Indien, och just nu står väl Holgan högst upp... dock har jag fortfarande ingenstans att scanna 120 mm film. Crap crap crap in my lap.
 Kanske jag inte borde döma lomon... det var ju ändå min först rulle, och det var bara skitbilder. Var det mitt fel och inte den 50-kronors ryska kamerans? Kanske. Kanske det.

2 comments:

  1. Jolanda hälsar dock att hon tycker mycket om bilden där du cyklar( även om du tycker bilderna är skit) ;)

    ReplyDelete
  2. Tack kära du, hälsa henne tillbaka!

    ReplyDelete