29 October 2008

2 dagar kvar till Indiska hundar!



 Jag skrev omedvetet något i ett gammalt inlägg på pinsam tystnad som jag inte tänkt på innan. Jag var arg på Göteborg... för att jag inte kommit in på HFF, och så skrev jag: Jag fotar hundar i Indien istället. De är så fula i Göteborg. Karaktärslösa liksom. (Inga hundar är fula. Jag var arg. Ni vet) Först efter att jag beställt biljetten till Indien läste jag det inlägget och fick en liten flashback.
 Men nu är det bara 2 dagar kvar till Indien... och jag längtar längtar efter indiska hundar, kor, kameler, elefanter... chai te... bollywood... indisk mat... dans... tempel.
 Ovanfotografierna är på energiska Lova och gamla Aya som tyvärr dog förra året.
 Nederst har vi Novemberbilden till Korpuskalendern... som dessutom fått sig ännu ett nytt hem på vackra studio violet  <--

1 comment:

  1. De to øveerste bilder er kjempebra. Husker de godt fra lfhs :) Hilsen Ingebjørg ,rett og slett.

    ReplyDelete