16 September 2008

Sprutor och Fioler

Idag när jag vaknade var det TISDAG. Jag vaknade till James Brown. Idag skulle jag VACCINERAS som den lilla rabieshund jag är. Så jag mötte upp med Vanja på sjukhuset och fick FYRA sprutor i min vänsterarm(mer kommer om någon vecka). Sjuksköterskan sa att jag var DUKTIG. Jag höll med. 
 Sedan betalade vi 1400kr för dagens vaccination och Vanja menade att det var som ett väldigt DYRT PLAGG för våra inre organ. Vi gick ut från mottagningen med DOMNADE armar.
 Två timmar senare tog jag BUSSEN till MALMÖ (äckligt) för att fotografera Daniels kvartett. De ville ha en promotionbild som de såg coola ut på. Jag sa: Gå in i den där busken och titta skräckinjagat på mig. Så som om jag vore rabies eller HIV. Då kom denna bilden:
Därefter gick vi in och jag sa: Luta er tillbaka och var coola. I.e :
Sedan var klockan över bollibompatid och jag och Daniel tog äckel BUSSEN hem där vi såg på en märklig man äta geggig kinamat med kniv. Han spillde både på BYXORNA och GOLVET kan jag bara informera om.
Ja, och så var man tillbaka hemma i ett tomt hus. Och en arm som fortfarande gör VÄLDIGT JÄVLIGT MYCKET ONT. Ser ni så många plåster jag har? Ja det är jättemycket. Man skulle kunna tro att jag är JÄTTE-cool också. Men nej...
 Kvällsmusik är Kaizers orchestra.

3 comments:

  1. diggar bilden med geisha docken mycket mycket..very nice

    ReplyDelete
  2. Hålla på att bara visa lite av axeln väll ingen vits.. Ska det vara naket så ska det vara helt naket.. inte teasa... eller hur ulli? knulli..

    ReplyDelete
  3. Hahhaa...hah... nä vet ni vad (!)

    ReplyDelete