14 September 2008

Hund och flicka


Hej kära små selektiva läsare! Ni ska vet att det är väldigt trevligt att se att folk klickar förbi ulicam, ni får gärna säga till om ni önskar mer av något - t ex Korpus. Jag håller på med en 2009 kalender med Korpus som jag tänkte att jag kunde lotta ut till några läsare. Men nu är det inte så många inne här så det skulle kanske bli en märklig lottning med bara 1 lapp. Som förmodligen skulle tillhöra min mamma.
 Jajajaja, som Kammy skulle sagt.
Dessa två bilderna kommer från Lettland, 1 månad gamla, sitter och rensar i mina mappar nu, och allt är en fet röra för jag har material mellan två olika hårdiskar, min bärbara och på två inloggningar på vår stationära. Så ni kan ju bara tänka er att det har blivit bajs i gröten av allt!
Tack, förlåt och adjö - Uli

7 comments:

  1. Hei Uli. Jeg melder meg bare på - anonymt - for å være med i trekningen av din kalender! En sånn kalender vil jeg gjerne ha!!!
    Det er både inspirerende og urovekkende å kunne følge med i dine geniale og forvirrede tanker, og få ta del i all den kreativitet som løper ut av dem - også etter at du forlot oss her nord.
    Jeg venter i spenning på India!!
    Hilsen Ô>

    ReplyDelete
  2. Great pictures. The little girl looks like a fairy tale creature. And that "hund" is scary, straight out of a magical story too.

    (I hope you speak English; I'm sorry I don't speak your language...)

    ReplyDelete
  3. Thank you Mary-Laure!

    Alltid fint att höra att, fru/herr anonym kan inspireras av teite ulicam :) Värmer i magen.

    ReplyDelete
  4. Oh! Jag vill ha en kalender med Korpus!!

    ReplyDelete
  5. oooh oooh...JAG VILL VARA MED I LOTTNINGEN OM KORPUS-KALENDER...I'll even pay if u want!

    ReplyDelete
  6. Jeg er med! Ulicam for alle penga!

    ReplyDelete