25 July 2008

Uli to India

Nu är biljetter äntligen bokade!
 I November flyger jag och min trofaste vän Vanja, som jag känt sedan vi satt och åt Jesubröd på kyrkans barntimme, till New Delhi i Nord Indien.
 Där blir vi till mitten av januari och kommer antingen undersöka Indien grundligt, på elefant eller kamelrygg... eller så sniker vi oss kanske också in till Nepal för att gå yogakurs med munkar, eller ändå bort till Thailand, Kambodia för att äta papya.

 Så alla som vart i Indien och har tips och triks får gärna dela med sig!
 Men sådär mer nuvarande; om en vecka drar jag till Lettland och då blir det hej svej med lofoten och hyttan i skogen.

5 comments:

  1. höres jo kjempe kult ut. Gleder meg til å se foto og illustrasjoner fra turen:)

    ReplyDelete
  2. jisses...o HUR HAR DU TANKT att detta ska ga till..du som kraks upp all mat som inte ar fran norden!du lar ju vara magsjuk i fem mander! Jag blir livradd nar jag tanker pa dig o Vanja i Indien..aaaaaaaaaaaah

    ReplyDelete
  3. Tess!? Vad är det med dig och familjen, slappna aaaav då! Allting kommer gå fin fint!

    ReplyDelete
  4. relax????? visst kommer vara lika relaxad som en uppvispad hyperventilerande iller..men men...om det nu ar din stora drom att aka till Indien....fine!men men tro inte du slipper undan "det stora samtalet" sen nar vi traffas i lettland :P

    ReplyDelete